کتاب ۲ جلدی اصول بازاریابی (کاتلر) pdf

کتاب ۲ جلدی اصول بازاریابی (کاتلر) pdf

کتاب ۲ جلدی اصول بازاریابی (کاتلر) pdf

 کتاب ۲ جلدی اصول بازاریابی (کاتلر) pdf

توضیحات :

جامعه آینده جامعه جهانی و رقابتی است که شاه کلید موفقیت در آن در گرو درک نیازها و خواسته های مشتریان و پاسخگویی به آن است. کتاب ۲ جلدی اصول بازاریابی به ما می آموزد چگونه فرایند تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی، اجرا و کنترل را در کلیه امور بازاریابی دنبال نماییم تا لغزش ها را به ارزش تبدیل کنیم. آنچه که کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ می‌آموزد، هنر فروشندگی آنچه که تولید شده نیست، بلکه آگاهی دقیق نسبت به آن چیزی است که باید برای پاسخگویی به نیاز تولید شود، هم بدین طریق است که منابع نسبتاً محدود به نحو احسن به نیازهای نا محدود اختصاص می‌یابد…

مجموعه ۲ جلدی اصول بازاریابی شامل ۱۱ فصل است که به طور کامل و ب اترجمه مهدی زارعی ارائه شده است.

دانلود فایل کتاب ۲ جلدی اصول بازاریابی (کاتلر) pdf