کتاب و خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر

کتاب و خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر

کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر نه فقط معتبرترین کتاب مرجع دانشگاه های جهان است بلکه بهترین مرجع اصول و تکنیک های کاربردی بازاریابی است که فعالین این حوزه می توانند از آن استفاده کنند. این کتاب به بیش از ۲۰ زبان زنده جهان ترجمه شده است. کتاب مدیریت بازاریابی در ۵ بخش و ۲۴ فصل به شیوه ای که کمتر می توان در کتب دیگر یافت ارایه شده است.

بخش اول : مفهوم مدیریت بازاریابی

 
  • فصل اول – ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان
  • فصل دوم – تامین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده
  • فصل سوم – غلبه بر بازارها با استفاده از برنامه ریزی استراتژیک بازارگرا

بخش دوم : تجزیه و تحلیل فرصت های بازار

 
  • فصل چهارم – مدیریت اطلاعات بازاریابی و اندازه گیری تقاضای بازار
  • فصل پنجم – بررسی محیط بازاریابی
  • فصل ششم – تجزیه و تحلیل بازار مصرف کننده و رفتار خریدار
  • فصل هفتم – تجزیه و تحلیل بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری
  • فصل هشتم – تجزیه و تحلیل صنایع و رقبا
  • فصل نهم – تعیین قسمت بازار و انتخاب بازارهای هدف

بخش سوم کتاب مدیریت بازاریابی : تهیه ی خط مشی های بازاریابی

 
  • فصل دهم – تمایز و تعیین جایگاه در بازار
  • فصل یازدهم – تکوین و تولید کالاهای جدید
  • فصل دوازدهم – مدیریت خط مشی های دوره عمر کالا
  • فصل سیزدهم – خط مشی های بازاریابی رهبران، چالش گران
  • فصل چهاردهم – طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی

بخش چهارم کتاب مدیریت بازاریابی : برنامه ریزی برنامه های بازاریابی

 
  • فصل پانزدهم – مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی
  • فصل شانزدهم – اداره موسسات خدماتی و خدمات همراه کالا
  • فصل هفدهم – طراحی استراتژی ها و طرح های قیمت گذاری
  • فصل هجدهم – انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی
  • فصل نوزدهم – مدیریت خرده فروشی، عمده فروشی و تدارکات بازار
  • فصل بیستم – طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه
  • فصل بیست و یکم – تبلیغات، تبلیغات پیشبرد فروش و روابط عمومی
  • فصل بیست و دوم – مدیریت کارکنان فروش
  • فصل بیست و سوم – مدیریت بازاریابی مستقیم و بازاریابی آنلاین

بخش پنجم کتاب مدیریت بازاریابی : اداره و مدیریت تلاش های بازار

 
  • فصل بیست و چهارم – سازماندهی، اجرا، ارزیابی و نظارت بر فعالیت های بازاریابی
  • فصل بیست و پنچم – نظریه تخصیص بهینه منابع بازاریابی

دانلود فایل کتاب و خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر