پاورپوینت مسائل جاری حسابداری

پاورپوینت مسائل جاری حسابداری

پاورپوینت مسائل جاری حسابداری

فرمت فایل:(powerpoint)

با قابلیت ویرایش

تعداد اسلایدها:26 اسلاید

بعضی از اسلایدها:

هزینه های تغیر شغل و پست سازمانی شامل هزینه های است که شرکت امروز برای جایگزین کردن فردی که اخیرا برای انجام وارائه خدمات مشابه استخدام شده, متحمل میگردد. این موضوع به هزینه های جایگزینی یک رشته خدمات قابل ارائه توسط یک متصدی در یک شغل شازمانی اشاره دارد. هزینه های مربوط به تغییر وجابجایی افراد شامل هزینه هایی است که شرکت امروز برای جایگزین کردن فرد شاغل با یک فرد جانشین برای ارائه خدمات مشابه در کلیه موقعیت های شغلی که شخص قبلی می توانست ارائه نماید , متحمل میگردد. این هزینه ها در بر گیرنده هزینه های جایگزین کردن مجموعه ای از خدمات قابل ارائه توسط یک فرد به وسیله فرد دیگر است که بتواند همان خدمات را ارائه دهد.

هزینه های جایگزینی در ارتباط با تغییر موقعیت شغلی:سه عنصر اساسی تشکیل دهنده هزینه های مربوط به تغییرات پست سازمانی عبارتند از: هزینه گزینش وجذب , هزینه آموزش و هزینه انفصال از خدمت. دو مورد اول قبلا توضیح داده شد و عامل سوم هزینه , یعنی هزینه انفصال در این قسمت بحث می شود. هزینه انفصال از خدمت, هزینه هایی است که در نتیجه رفتن شخص از سازمان تحمیل میگردد که ممکن است مستقیم یا غیر مستقیم باشد. در طی مدت زمان جستجو و بررسی برای جایگزینی فرد جدید , سازمان ممکن است به جهت بر کنار نمودن شاغل پست سازمانی متحمل هزینه های غیر مستقیم شود زیرا در این مدت مسئولیت های مربوط به پست سازمانی مزبور به دلیل بدون متصدی بودن انجام نمی شود.

دانلود فایل پاورپوینت مسائل جاری حسابداری