آموزش طراحی سایت به زبان فارسی

آموزش طراحی سایت به زبان فارسی

آموزش طراحی سایت به زبان فارسی

خرید این محصول پیشنهاد می گردد زیرا این آموزش ها فوق العاده روان و کاربردی می باشد.

 

تمامی آموزش ها به زبان فارسی می باشد.

تیم ما پیشتیبانی رایگان نیز دارد.

شماره تماس: 09104973772

 

برای یادگیری طراحی سایت ابتدا باید طراحی قالب سایت را بیاموزید. برای این کار باید به ترتیب:

آموزش html – آموزش css – آموزش html5 – آموزش css3 را بیاموزید. پس از آموزش، حتماً باید چند پروژه را کار کنید(چند قالب طراحی نمایید) تا خوب یاد بگیرید. آموزش html , css به تنهایی کافی نیست. چون باید روش استفاده از کدها را در سایت بدانید. 

برای طراحی سایت می توانید از نرم افزارهای NOTEPAD++ , PHPSTORM استفاده نمایید. پیشنهاد می کنم ابتدا با NOTEPAD++ کار کنید تا دستورات را بهتر یاد بگیرید. چون PHPSTORM به شما در طراحی سایت کمک می کند. در فیلم ها با چند دستور مهم در HTML آشنا می شوید. 

 

آیا می دانید هزینه طراحی یک سایت توسط شرکت های معتبر بین 2 تا 30 میلیون تومان است. آیا می دانید بدون هیچ تجربه ای می توانید کسب و کار اینترنتی راه اندازی نمایید؟ در این فیلم ها مباحث مهمی بیان می شود.

 

در این فیلم های آموزشی با نحوه قرار دادن عکس در صفحات وب آشنا می شوید. تمامی مباحثی که باید در مورد عکس ها بدانید از اندازه عکس، توضیحات و غیره و همچنین تأثیر عکس روی سئو بحث شده است. همچنین در مورد لینک ها در سایت بحث کرده ایم. لینک ها یکی از مباحث مهم در طراحی وب سایت می باشد. برای استفاده از لینک ها از تگ a استفاده می کنیم.

 

در این فیلم های آموزشی در مورد css صحبت می کنیم. سی اس اس یکی از مباحث مهم در طراحی سایت می باشد. زیباسازی سایت با سی اس اس انجام می شود پس این فیلم را با دقت ببینید. همچنین کار با فونت ها را یاد خواهید گرفت.

 

و بعد از طی کردن مراحل طبق قیلم های آموزشی، خواهید توانست یک وب سایت حرفه ای برای خودتان طراحی کنید.

دانلود فایل آموزش طراحی سایت به زبان فارسی