سایر

پاورپوینت چشم انداز تحول اداری مدیریت امور مالی

دانلود پاورپوینت با موضوع چشم انداز تحول اداری مدیریت امور مالی،
در قالب ppt و در 53 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
مدیریت امور مالی دارای 5 اداره به شرح ذیل می باشد:
1_اداره نظارت و پایش عملکرد مالی (رسیدگی سابق)
2_اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار(دفترداری سابق)
3_اداره حسابداری پرسنلی شاغلین و باز نشستگان
4_اداره حسابداری مدیریت (اموال سابق)
5_اداره درآمد
شرح وظایف اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار(دفترداری سابق)
ثبت کلیه در یافتهای دانشگاه وکلیه پرداختها ی قطعی وموقت وامانی و درامدی
ثبت وپرداخت کلیه هزینه های انجام شده اعم از حسابرسی وتملک داراوییهای سرمایه ای ستاد وواحد های تابعه
ثبت ونگهداری وجوهات سپرده ها وتضمینات و مناقصات ومزایده ها ستاد وواحدهای تابعه
ثبت وطبقه بندی وتلخیص کلیه حسابهای دانشگاه
تهیه وتنظیم صورتحسابهای مالی اعم از جاری وتملک وتهیه عملکرد برنامه های جاری وتملک واختصاصی وردیفهای ابلاغی
ارسال ماهیانه ونهائی صورتحسابهای مالی به مراجع ذیصلاح ناظر از قبیل دیوان محاسبات وحسابرس دانشگاه ووزارت دارائی
شرح وظایف اداره حسابداری مدیریت (اموال سابق)
1. تنظیم دفاتر اموال وحسابرسی کامل به کلیه اموال زیر مجموعه دانشگاه اعم از دانشکده ها – معاونت ها و بیمارستان وشبکه های بهداشتی
2. محاسبه ونگه داری اموال ونصب بر چسب اموال کلیه اموال زیر مجموعه دانشگاه
3. بازدید از واحد های تابعه دانشگاه جهت صورت برداری کامل اموال واحد ها
4. ایجاد شماره اموال برای اجناس خریداری شده
5. تهیه فرمهای اموال وثبت آنها در رایانه وارسال آنها به اداره دارایی استان
6. تفکیک وسائل اسقاطی وتنظیم و مرتب نمودن کلیه پرونده های مربوطه
7. نظارت بر جابجائی اموال اسقاط به انبار
8. انبار گردانی انبارهای واحدهای تابعه دانشگاه
9. راهنمائی امنای اموال در جهت تسریع وصحیح انجام شده امور محموله
10. تحویل وتحول بین امنای اموال واحدهای تابعه دانشگاه
11. حفظ وحراست کامل از اموال ونگهداری وتعمیرات اموال
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت چشم انداز تحول اداری مدیریت امور مالی”