سایر

پاورپوینت سوژه یابی در رسانه های خبری

دانلود پاورپوینت با موضوع سوژه یابی در رسانه های خبری،
در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
سوژه يابي نخستين مرحله و در حقيقت مهم و حساس ترين مرحله کار خبري است .
اگر اين نخستين گام  را درست، مطمئن و منطبق بر اصول حرفه اي برنداريم،
يقينا در مراحل بعدي موفق نخواهيم بود.
انتخاب سوژه مناسب، پرداخت سريع، به موقع و صحيح سوژه در اعتمادزايي يا اعتمادزدايي  به روابط عمومي بسيار مهم است.
 بنابراين در اين عصر، روابط عمومي مي تواندموفق شود كه :
الف) سوژه هاي مورد نياز مردم را سريع انتخاب كند.
 ب ) ابزار انتقال و انتشار سوژه را خوب بشناسد.
ج) سوژه هاي انتخابي را در بسته بندي مناسب  بپردازد.
كمترين تعلل در انتخاب و پرداخت سوژه، موجب حذف  يا کم اثر شدن روابط عمومي در  رسانه مي شود.
   آسيب شناسي و  نقد وضع موجود:
متأسفانه سوژه يابي و شيوه پرداخت آن در بسياري از روابط عمومي ها مناسب نيست ؛ زيرا :
الف) برخي از مواقع از كنار سوژه هاي ناب و دست اول و مورد نياز مردم به راحتي مي‌گذرند .
ب) بسياري از مواقع اجازه پرداخت و انتشار داده نمي شود.
ب) بسياري از مواقع نيز به سوژه هاي مورد نياز مردم  دير و با تاخير مي پردازند.
 ج) بعضي مواقـع به سوژه مورد نياز مردم مي‌پردازد اما با بسته‌بندي  غير حرفه اي.
 در
مواقع بروز بحران نياز مخاطب به خبر و رسانه بيشتر مي‌شود و اگر به رسانه
رجوع كند و چيزي نيابد و يا چيز نامناسبي پيدا كند ،اطلاعات خود را از
منابع ديگر مي گيرد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت سوژه یابی در رسانه های خبری”