سایر

پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی بین الملل تالیف دکتر میرزا حسن حسینی

دانلود پاورپوینت با موضوع خلاصه کتاب بازاریابی بین الملل تالیف دکتر میرزا حسن حسینی،
در قالب ppt و در 295 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
فهرست مطالب:
فصل اول
كليات بازاريابي بين‌المللي
فصل دوم
محيط فرهنگي در بازاريابي بين المللي
فصل چهارم
محيط سياسي و قانوني در بازاريابي بين‌المللي
فصل پنجم
تحقيقات بازاريابي بين‌المللي
فصل ششم
استراتژي‌هاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بين‌المللي
فصل هفتم
سياست هاي توليد در بازاريابي بين المللي
فصل هشتم
کانال هاي توزيع در بازاريابي بين المللي
فصل نهم
تبليغات در بازاريابي بين المللي
فصل دهم
قيمت گذاري در بازارهاي بين المللي
بخشی از متن پاورپوینت:
تعريف بازاريابي
عبارت است از مجموعه‌اي از فعاليت‌هاي انساني و اقتصادي هدايت شده در جهت ارضاي نيازها و خواسته‌هاي افراد جامعه
تعريف بازريابي بين‌المللي
عبارت است از بازاريابي كالا و خدمات در بيش از يك كشور كه شامل صدور كالا از كشوري به كشور ديگر مي‌باشد.
با استفاده از اصول علمي به چه سولاتي مي‌توان پاسخ داد؟
چگونه مي‌توان توليدات يا خدمات مناسب بازاريابي بين‌المللي را شناخت؟
چه نوع قضاوتي لازم است يا لازم خواهد بود؟
چه رفتاري از طريق رقباي جهاني انتظار مي‌رود؟
گزينه‌هاي استراتژيك جهاني كدامند؟
اهميت تجارت جهاني
كشورهايي كه هرگز نمي‌توانستند نقش اصلي در تجارت جهاني داشته باشند ناگهان به قطب اقتصادي تبديل شده‌اند،‌بدين ترتيب،‌افراد و شركت‌ها دريافته‌اند كه حيطه رقابت آن‌ها بازار داخلي نبوده بلكه بازار جهاني هستند.
تجارت جهاني، امروزه يك مجموعه به هم پيوسته جهاني از بازار‌ها، تكنولوژي و شرايط زندگي استاندارد كه در گذشته ناشناخته بوده‌اند، مي‌باشد.
تفاوت‌هاي بازار‌هاي داخلي و بين‌المللي
تكنيك‌هاي بازاريابي
تفاوت‌هاي محيطي
محدوديت‌ها و مقرارت دولتي
ميزان درآمدهاي جوامع
تفاوت‌هاي فرهنگي
بازاريابي تطبيقي
اساس مطالعه بازاريابي تطبيقي،‌ پيرامون تشابهات و تفاوت‌هاي موجود بين بازاريابي كشورهاي مختلف دور مي‌زند. در بازاريابي تطبيقي، تلاش بر آن است كه تفاوت‌ها و تشابهات موجود
در كشورهاي مختلف در خصوص تقاضاي مردم و بازار محصولات شناسايي،‌مطالعه، تجزيه تحليل شده،‌مورد تفسر قرار گيرد و سپس طبقه‌بندي شوند.
در بازاريابي تطبيقي،‌ مدير بازارياب در مي‌يابد كه معيارهاي بازاريابي در كشور كانادا بيشتر به بازار آمريكا شباهت دارد تا به بازار مالزي يا سنگاپور و يا اين كه تشابهات بازار مالزي و اندونزي با يكديگر بيش از تشابه به هر يك از اين كشورها با بازار استراليا است.
بازاريابي بين‌المللي و سطوح آن
بازاريابي بين‌المللي با سطح رقابت ارتباط نزديك دارد،‌هر چه در سطوح رقابت به رقابت بين شركتها و سازمان هاي بين‌اللملي نزديكتر شويم اهميت بازاريابي بين‌المللي بيشتر مي‌شود.
سطوح طبقه‌بندي رقابت تجاري
رقابت در سطح يك شركت
رقابت در سطح صنعت
رقابت در سطح ناحيه
رقابت در سطح كشور
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی بین الملل تالیف دکتر میرزا حسن حسینی”