سایر

پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها،
در قالب ppt و در 58 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
اهداف اساسی بازار يابی عبارتند از:
تشويق و ترغيب مشتريان فعلی برای خريد به مقدار و دفعات زياد تر.
جذب و جلب خريداران و مشتريان مر بوط به رقبا به سوی خود.
جذب و جلب مشتريان و مصرف كنندگان جديد.
ايجاد زمينه و روحيه وفاداری در خريداران فعلی نسبت به محصول خود.
ايجاد ديدگاه و طرز تلقی مناسب نسبت به شركت و محصولاتش.
مفاهيم گوناگون كيفيت
دكتر K–ISHIKAVA كيفيت را در دو وجه معرفی می كند:
Backward looking qualityكيفيت گذشته نگر  
پاسخ به نياز بازار و مشتری به عنوان يك حركت انعكاسی و حداقل
Forward looking كيفيت آينده نگر
جنبه هائی از كيفيت كه روبه آينده دارد و مستلزم ابتكار و خلاقيت  شركتها ست . 
چك ليست سازمان صادرات
آماده كردن بودجه صادرات
شامل مسافرتها، كاركنان، تبليغات و ترفيعات و . . . 
تماس با شركتهاي بازرگاني و صادراتي 
شناسائي بازارهاي اولويت دار
گردآوري
آمارها و اطلاعات بازارهاي مختلف از سفارتخانه ها ، بانكهاي اطلاعاتي،
اطاقهاي بازرگاني، سازمانهاي حرفه اي و اتحاديه ها و گروههاي منفي و
بازرگاني، شناسائي 5 يا 6 بازار  مهم و قابل نفوذ
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها”