سایر

پاورپوینت انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی

 دانلود پاورپوینت با موضوع انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی،
در قالب ppt و در 21 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
روشهاي مورد بررسي
روشهاي کمي (در تحقيقات توصيفي-علّي کاربرد دارد):
تحليل مسير(Path Analysis)
معادلات ساختاري(SEM)
روشهاي کيفي (در تحقيقات اکتشافي کاربرد دارد):
گروه کانون (Focus Group)
تحليل محتوا (Content Analysis)
ويژگيهاي تحليل مسير
تحليل مسير صرفاً بر روي متغيرهاي مشاهده شده (observed variable) قابل انجام است.
در صورت نياز به استفاده از تحليل مسير با فرض وجود متغيرهاي مکنون (latent variable) لازم است تا از طريق دستور compute متغيرهاي مشاهده شده را ميانگين گرفته و در قالب يک متغير مشاهده شده بيان کنيم.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی”