Fileca » سایر گرایش های مدیریت » پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری
دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری،با فرمت ppt و در 322 اسلاید قابل ویرایش.
بخشی از پاورپوینت :
این درس یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت بوده و هدف آن آشنا سازی دانشجویان با ابزار و شیوه های سود آوری توأم با خشنودسازی دائمی مشتریان است
این کتاب شامل یازده فصل است که با توضیح مفاهیم بازار در فصل اول شروع و با بیان نحوه ایجاد خلاقیت در فصل یازدهم به پایان می رسد
هدف کلی این فصل آشناسازی دانشجویان با مفاهیم اساسی ، اهداف و فلسفه های بازاریابی و نیز شناخت وظایف مدیران بازاریابی در مؤسسات می باشد
نیاز (Need) یعنی کمبود یا حالت محرومیت احساس شده در فرد که آرامش و تعادل انسانـی را بر هم زده و در او انـگیزه ای برای ارضاء ایجاد می کند
خواسته یعنی چگونگی رفع نیاز ، به عبارتی خواسته ها (wants) راه های رفع نیاز بوده و با توجه به فرهنگ جوامع و نیز وضع در آمدی افراد ، تعداد آنها نا محدود و دائماً در حال تغییر می باشد
تقاضا (Demand) یعـنی اقدام به رفـع نیـاز و خواسـته با لـحـاظ نمـودن منـابع مالی ، بنابر این محـدودیت ریالی می تواند ، خواسته کالای x را به تقاضای کالای y بدل نماید
کالا (Product) یعنی هر شیء یا چیزی که توسط شخص معین و یا مؤسسه ای تولید شده و قادر به رفع نیازهای فردی و یا جمعی مصرف کنندگان باشد
دانلود فایل”پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری”
مطالب مرتبط:
- پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری دانلود پاورپوینت با موضوع خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری،در قالب ppt و در 300 اسلاید، قابل ویرایش، شامل :فهرست :فصل اول مفاهیم مدیریت بازارفصل دوم انواع بازارو محیط بازاریابیفصل سوم تقسیم بازار و تعیین بازار هدففصل…
- پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری دانلود پاورپوینت با موضوع خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری،در قالب ppt و در 332 اسلاید، قابل ویرایش.بخشی از متن پاورپوینت:شرایط مبادله1- وجود حداقل دو نفر2- وجود چیز ارزشمند و مورد نیاز طرفین3- وجود علاقمندی در طرفین4-…
- پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی ومدیریت بازار دانلود پاورپوینت با موضوع خلاصه کتاب بازاریابی ومدیریت بازار،در قالب ppt و در 300اسلاید، قابل ویرایش.فهرست:مفاهیم مدیریت بازارفصل اولانواع بازارو محیط بازاریابیفصل دومتقسیم بازار و تعیین بازار هدففصل سومنیازها و رفتار خریدارانفصل چهارماندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروشفصل پنجماهداف بازرگانی…
- پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی ومدیریت بازار دانلود پاورپوینت با موضوع خلاصه کتاب بازاریابی ومدیریت بازار،در قالب ppt و در 300اسلاید، قابل ویرایش، شامل:فهرست:مفاهیم مدیریت بازارفصل اولانواع بازارو محیط بازاریابیفصل دومتقسیم بازار و تعیین بازار هدففصل سومنیازها و رفتار خریدارانفصل چهارماندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروشفصل پنجماهداف…