کتاب صوتی کافکا در کرانه از هاروکی موراکامی

کتاب صوتی کافکا در کرانه از هاروکی موراکامی

کتاب صوتی کافکا در کرانه از هاروکی موراکامی

کتاب صوتی «کافکا در کرانه» از هاروکی موراکامی

 

درباره کتاب:

کتاب کافکا در کرانه رمانی اثر نویسنده اهل ژاپن بنام هاروکی موراکامی می باشد که اولین بار در سال ۲۰۰۲ به ژاپنی و در سال ۲۰۰۵ به انگلیسی منتشر شد. این رمان در فهرست ده کتاب برتر سال ۲۰۰۵ نشریه نیویورک قرار گرفته‌ است.

قهرمان موراکامی در این کتاب، پسری فراری است که خود را «کافکا تامورا» نامیده و تنها 15 سال دارد. او از پدر مجسمه ساز خود فرار می کند و با رفتنش، تلاش خود را برای یافتن مادر و خواهرش آغاز می کند. پس از گذشت روزها و در پی ماجراهایی که اتفاق می افتند، کافکا در یک کتابخانه خصوصی در تاکاماتسو پناه می گیرد که توسط خانم ساکی به طور هوشمندانه اداره می شود. او روزهای خود را صرف خواندن ترجمه های ریچارد فرانسیس برتون و آثار جمع آوری شده ناتسوم ساسکی می کند.

موراکامی این فصل از داستان خود را که بر محور شخصیت کافکا می گذرد، با داستان دیگری درباره مردی سالخورده به نام «ساتورا ناکاتا» متمایز می کند. ناکاتا مردی است که در 9 سالگی و پایان جنگ جهانی دوم، به همراه گروهی از دانش آموزان مدرسه اش به سفری در جنگل های محلی می رود. او وقتی از این سفر باز می گردد، توانایی خواندن و نوشتن، یادآوری خاطرات و به طور کلی حافظه اش را از دست می دهد. در اوج پیشرفت این حادثه، او توانایی صحبت کردن با گربه ها را به دست می آورد. بعدها این خصلت جدید که در وی پدید آمده، تبدیل به شغل پاره وقت او می شود؛ به این ترتیب که در ازای پیدا کردن حیوانات خانگی همسایه ها، از آن ها و دولت مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت می کند.

بخشی از داستان این کتاب به کافکا و زندگی او می‌پردازد و بخش دیگر به آقای ناکاتا. این دو داستان عجیب و غریب، موازی هم پیش می روند و در نهایت به صورت نامحسوس به یکدیگر گره می خورند.

 

فرمت: mp3

مدت زمان: 22 ساعت و 40 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 300 مگابایت

 

دانلود فایل کتاب صوتی کافکا در کرانه از هاروکی موراکامی